Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Przywódcy i głowy państw
(1)
Władza
(1)
Gatunek
Gry dla dzieci
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wódz plemienia : kto wygra tron? [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [2020]. - 1 pudełko ; 25x31x5 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Rok wydania na podstawie strony internetowej: https://www.taniaksiazka.pl.
Wiek graczy: 10+.
Liczba graczy: 2-6.
Wódź plemienia - Kto wygra tron? Gra towarzyska W osadzie wstaje pierwszy dzień nowego roku dzień – nakarmiono zwierzęta, rozpalono ognie pod kociołkami, a życie mieszkańców toczy się spokojnym rytmem... Spokojnym? Nie dziś, bo oto nadszedł moment, na który wszyscy od dawna czekali: trzeba wybrać nowego przywódcę. Kto powinien zostać wodzem plemienia? Na pewno ktoś, kto potrafi wykazać się zaradnością, dobrym planowaniem, charyzma i ma żyłkę do handlu. Tylko taka osoba będzie godna, by stanąć na czele osady. Do gry o tron staje kilkoro śmiałków. Każdy z nich przystępuje do próby: w ciągu nadchodzącego roku będą dbali o swoje zagrody - siejąc, hodując, handlując i gromadząc w nich mieszkańców. Wszystko po to, aby udowodnić, że to właśnie im należy powierzyć los i dobrobyt całego plemienia. Dołącz do nich i odważ się powalczyć o przywództwo!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Złodzieje dzieł sztuki [Gra]. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [około 2022]. - 1 gra (11 obrazów, 9 cyfr kodu do zamka, 7 kart zagadek, 4 identyfikatory personelu, 4 klipsy na identyfikatory, 3 plakaty, 1 zamek szyfrowy, 1 sekretna koperta, 1 program wystawy, 1 księga wskazówek, 1 czytnik wskazówek, 1 taśma klejąca) : plastik, papier, kolor ; w pudełku 5x28x19 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Familijny Escape Room)
Gatunek
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 1-2 godziny.
Domowa wersja gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod trzeba rozwiązać ukryte w pokoju zagadki. Poziom trudności 2.
Wiek 8+.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej